[ LUGOS ] APC Smart UPS

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Pet Mar 24 10:13:04 CET 2000

> Na APC-jevi strani obstaja en software PowerChutePlus, ki ga lahko downloadas.
> Meni lepo deluje (RH 6.1 distribucija)
Imam APC BK-650 MI, in tudi powerchute plus sem ze potegnil dol.
Problem je povezovalni kabel (rs232 med racunalnikom in UPSom).
Kje si ga dobil? Na Mikropisu, kjer sem kupil UPS, so rekli, da bi ga morali
posebej narociti od svojih dobaviteljev (kar zveni drago).

Ce si kabel dobil zraven pri UPSu, ali je kaksna varianta, da bi pomeril,
kateri pin je kam povezan?

Najlepsa hvala!

Lep pozdrav,
         Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist