[ LUGOS ] Date: Sat, 4 Mar 2000 20:44:54 +0100

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sob Mar 4 11:13:06 CET 2000

Zivjo!

On Fri, 03 Mar 2000, kreit wrote:

> Win2000 naj bi imel celo tri kljuce, pri od MS, drugi od NSA in
> tretji od NEZNANEGA KUPOVALCA...

:-). No in.
Saj ze vrabci civkajo, da je ena izmed prednosti Open Sourcea
v "transparentnosti" programske opreme. Zato je to tezje izvesti nad
Open Source programjem, da ne omenjam, da je pod GPL celo
nelegalno dodati backdoor ("feature? ;-}") in potem razsirjati binary
in ne razsirjati izvorne kode z backdoorom.

> Kako pa vem da ni v linuxu takih stranskih vrat, ce instaliram
> binarno distribucijo?

Za taksne stvari ne mores biti nikoli 100% preprican, vendar sem jaz
v nekaj 100% preprican: Ce bi recimo RedHat dodal backdoor v
RH Linux, bi cez noc propadel takoj, ko bi to prislo v javnost.
Ljudje bi pac izgubili zaupanje.

Ko Microsoft to naredi ne izgubis zaupanja vanj, ker ga ze
privzeto nimas ;-).

--
best regards,
Rok Papez.