[ LUGOS ] Date: Sat, 4 Mar 2000 20:44:54 +0100

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Pet Mar 3 23:06:26 CET 2000

On Fri, 3 Mar 2000, kreit wrote:

> Kako pa vem da ni v linuxu takih stranskih vrat, ce instaliram
> binarno distribucijo?

Hehe, stranska vrata za koga in komu na cast? :))

No, enostavno, ti vzemi izvorno kodo, jo skrbno preglej in sam vse
prevedi, stranskih vrat zanesljivo ne bo. :))

Tako ne bos imel stranskih vrat, pa se sam se bos preprical ... lahko pa
nam verjames, da jih ni. :) Linux je tako siroko zastavljena zadeva, da ce
bi ze kdo prisel na tako idejo o nekih kljucih za NSA, ostali nekako ne bi
bili za to. Itak pa je Torvalds finski Sved, cemu bi Americanom sel na
roke... :)

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'