[ LUGOS ] LILO težave

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 10 05:44:34 CEST 2000

Janez Trenz wrote:

> Živ,
>
> Dodal sem še en disk v računalnik in lilo je odpovedal poslušnost.
> Vse kar dobim je "LI".
>
> Prejšnje stanje:
> hda, sda, sdb, sdc, sdd, sde, sdf: / particija je na sda1
>
> Trenutno stanje:
> hda, hdc, sda, sdb, sdc, sdd, sde, sdf: / particija se vedno na sda1
>
> Boot disk je v obeh primerih hda. Lilo sem že pognal. Če v BIOS
> "odklopim"
> hdc, spet vse normalno dela. Seveda pa ni nobenih problemov, ko zaženem
> računalnik z diskete, na kateri je samo kernel in rdev /dev/fd0
> [...]

Ya... zbootaj z rescue cdjem/disketo in v lilo.conf dodaj explicitne
stevilke interruptov za scsi diske (taksne kot se ti izpisejo pri
boot-upu)..
hmm ne wem tocno kaksna je komanda.. man lilo.conf

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist