[ LUGOS ] LILO težave

Janez Trenz janez.trenz na bigfoot.com
Pet Jun 9 19:07:08 CEST 2000

Živ,

Dodal sem še en disk v računalnik in lilo je odpovedal poslušnost.
Vse kar dobim je "LI".

Prejšnje stanje:
hda, sda, sdb, sdc, sdd, sde, sdf: / particija je na sda1

Trenutno stanje:
hda, hdc, sda, sdb, sdc, sdd, sde, sdf: / particija se vedno na sda1

Boot disk je v obeh primerih hda. Lilo sem že pognal. Če v BIOS
"odklopim"
hdc, spet vse normalno dela. Seveda pa ni nobenih problemov, ko zaženem
računalnik z diskete, na kateri je samo kernel in rdev /dev/fd0
/dev/sda1.

SCSI BIOS lepo doda vse scsi diske v vrsto. Edina razlika je, da postane
sda 0x82 namesto 0x81, ker 0x81 zavzame hdc.

Se je že kdo srečal s čim podobnim?

Lep pozdrav, Janez

Dodatne informacije o seznamu Starilist