[ LUGOS ] SQL

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sre Jun 21 14:33:07 CEST 2000

Robert Ludvik wrote:

> ojlamorda malo mimo namena liste ampak...bi morala aplikacija, pisana
> v Delphiju, ki teče na NT-jih in je pisana (in samo tam testirana) za
> uporabo M$ SQL Server 7.0, znati delati z SQL postavljenim na Linux
> mašini (Postgres npr.) ? meni se zdi logično, oni se sklicujejo na
> specifične funkcije pri poizvedbah!thnxRobert Ludvik

Slovenski razvijalci programske opreme (vsaj vecina) je strasno trdih in
mocno prepricanih da je edino MS SQL prava stvar za njih. O testih kaj
sele o razvoju za ostale platforme (pri tem imam v mislih predvsem
kombinacijo Linux + PostgreSQL) sploh nocejo razmisljati.

Zal pa ti aplikacija ne bo delala kar takoj na Linux Postgres masini ce
ni bila pisana z ODBC-jem. Jaz osebno sem testiral ODBC z Accessom na
Postgres in stvar je zelo dobro delovala.  Torej ce ima tvoja aplikacija
moznost nastavitve ODBC vmesnika do baze ti bo lahko trdim brez
problemov delala na postgres. Drugace jih moras prepricat da naj
napisejo stvari tudi za Postgres.  Po mojem mnenju je stvar dokaj
trivialna in bi se dala narediti celo z regular expresnom.  Napise se
abstraction layer za klice baze in nato z regular expresnom spremeni vse
funkcije da bodo klicale to knjiznico namesto originalnega klica + ena
nastavitev v programu in stvar je resena. Zal pa je vecina se vedno
prevec lesenih da bi razumela prednosti ki jih pridobi s tem.

Lep pozdrav,

      Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist