[ LUGOS ] ISDN blues (centreks?)

Nejc Novak nejc.novak na guest.arnes.si
Sre Jun 21 14:41:08 CEST 2000

Ja. Vprašanje je tudi (vsaj jaz ne vem) kako je to zvezano. A je tako kot vs
druge ISDN linijr pa je na centrali nastavljeno, csit možno pa je, da so tud
kako bolj po kmecko izpeljali stvar. :)

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Ales Casar
Sent: Wednesday, June 21, 2000 12:58 PM
To: lugos mailing lista
Subject: Re: [ LUGOS ] ISDN blues (centreks?)

On Wed, 21 Jun 2000, Matjaz Terpin wrote:

> Imam hude tezave z ISDN povezavo znotraj Centreksa. Nocem debate
> na temo "fuj centreks" in niti na temo "centreks ni za podatke".

Matjaz zal ti ne vem pomagati. Me pa izjemno zanima, zakaj centreks ni za
podatke in zakaj so s tem sploh kakrsnekoli posebne tezave? Ve morda kdo
kaj natancnejsega o tem? Teoreticno bi namrec to vse moglo iti. Morda
Telekom postavlja kaksne umetne ovire?

Zal me stvar prevec zanima, da bi se uprl skusnjavi in nic ne vprasal.
Sicer pa bi itak vsak lahko nasel en kup debat na tej listi, ki jih sam
ni hotel, pa so jih ostali vseeno izpeljali.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist