[ LUGOS ] Perl!

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Pon Jun 19 10:29:08 CEST 2000

> Bo to bolj za zacetnike, intermediate al ze expert in hardcore users? Al
> za vsakega po malo? Namrec jaz se nisem delal s perlom, me pa zelo
> zanima, zato bi prisel.

Ne bom se ukvarjal s tem, kaj pomeni stavek if, torej znanje iz programiranja
je zazeljeno.
Bom pa pokril razlike med Perlom in drugimi jeziki, in na koncu predavanja
pokazal par primerov uporabe objektnega programiranja, tako da upam
da bo med predavanjem lahko vsakdo nasel svoj trenutek dolgocasja...

Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist