[ LUGOS ] ISDN blues (centreks?)

Tomaz Izanc tomaz na it-t.si
Sre Jun 21 13:24:14 CEST 2000

nic ne prevec ne dodajam naj :)

ampak slisalo se je da se bo zacelo centrex - pronos podatkov "ukinjati" ,
vsaj stalno povezavo
se pravi ISDN <-> ISDN povezava naj bi se po dolocenem casu sesula
podatkovna seveda.
tko da ce mas geocentrex bodi pozoren na to.
ce pa testiras na isti lokaciji potem se ti to naj nebi zgodilo.
skratka ne racunaj dolgorocno da bos imel "leased line" po ISDN -ju
(centrex) ker to ni to.
prej ali slej se bo pripravilo nekaj kar bo onemogocalo "leased line" -
centrex varianta.

ah, telekom, pa novi lastniki...:))

lp,Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist