[ LUGOS ] ISDN blues (centreks?)

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Sre Jun 21 12:37:08 CEST 2000

Zivijo!

Imam hude tezave z ISDN povezavo znotraj Centreksa. Nocem debate
na temo "fuj centreks" in niti na temo "centreks ni za podatke".
Oboje ze vem in prenos podatkov se bo v kratkem preselil na locene
navadne isdn linije, ampak zaenkrat pa je se tako kot pac je.

Najprej situacija:

  * na ISDN liniji #1 je en linux box in pa en telekomov "eurit 30" telefon
  * na ISDN liniji #2 je drug linux box in pa ravno tak telefon

Obe masini sta povezani preko SyncPPP povezave. V obeh masinah sta Teles
S0 16.3 kartici. Obe masini imata jedro 2.2.15 in doma prevedene
utility-je, ki pa na 4-ih drugih linux masinah krasno delujejo. Itak pa
je bilo delovanje enako slabo na enem posteno ulezanem 2.2.13ac3 jedru
in malo starejsih isdn programckih.

Problem je zmrzovanje masin. "AIEE, killing interrupt handler" in potem
se ustavi. Najveckrat zmrzneta kar obe hkrati, kdaj pa kdaj pa samo ena.
Zadnji zapis v syslogu ponavadi izvira iz vzpostavljanja povezave,
recimo kaj v zvezi s avtentifikacijo - ampak ni pa vedno isti.
Se to: ko masina zmrzne, zacne motiti telefonske pogovore. Skripati zacne.

Kaj sem ze probal:
  * zamenjal sem jedro in spremljevalni softver
  * zamenjal sem nacin avtentifikacije (chap -> pap)
  * izklopil sem vse mozne kompresije
  * izklopil sem mppp

Zmrzne ne zmeraj, pac pa predvsem takrat, kadar je linija bolj
obremenjena, torej kadar je pretok podatkov vecji.
Se nekaj: obe masini sta nova celerona 466, ki sem ju tudi posteno
testiral in sta se pri tem zelo lepo obnasala.

Kakrsnakoli konstruktivna ideja je ZELO dobrodosla.
10x!

   Matjaz

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si