[ LUGOS ] tezave s StarOffice 5.1 pri odpiranju dokumenta

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pon Jun 12 11:37:33 CEST 2000

On Mon, 12 Jun 2000, Jani Kleindienst wrote:

> StarOffice 5.1 za Linux ima podobne tezave tudi pri tekstovnih dokumentih. V
> nekaterih primerih pravilno shranjenega dokumenta noce odpreti ali pa se ob
> odpiranju sesuje. Jaz sem najprej v file->New naredil nov, prazen dokument,
> nato pa sem z moznostjo insert vkljucil nedelujocega.
podoben trik s prezentacijskim orodjem sem seveda kaj kmalu preizkusil,
vendar ta crap potem crashira

kind regards | lep pozdrav, Renato

Present address: Dr. Renato LUKAC       | Permanent address: dr.Renato LUKAC
Dept of Chemistry, University of Warwick| Gimnazija M.Sobota, Solsko nas. 12
Coventry CV4 7AL, UK                    | SI - 9000 Murska Sobota, Slovenija
Tel: +44 (0)24 76 522261                | Tel: + 386 (0)2 5 381 266

Dodatne informacije o seznamu Starilist