[ LUGOS ] tezave s StarOffice 5.1 pri odpiranju dokumenta

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Pon Jun 12 11:22:23 CEST 2000

Renato Lukac wrote:

> Po normalni zakljucitvi dela in ugasnitvi masine, mi zdaj ob poskusu
> odpiranja prezentacije izpise:

StarOffice 5.1 za Linux ima podobne tezave tudi pri tekstovnih dokumentih. V
nekaterih primerih pravilno shranjenega dokumenta noce odpreti ali pa se ob
odpiranju sesuje. Jaz sem najprej v file->New naredil nov, prazen dokument,
nato pa sem z moznostjo insert vkljucil nedelujocega.

Sicer pa imam obcutek, da sem ob prehodu iz Word-a na Soffice stopil iz dezja
pod kap. Kaze, da se bom vendarle moral nauciti tehirati ...

Ajt,
Jani

Dodatne informacije o seznamu Starilist