[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_RE:_[_LUGOS_]_Re??ISO-8859-2?Q?:_[_LUGOS_]_Kloniranje_diska_pre_k_m??ISO-8859-2?Q?reže

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jun 3 18:29:36 CEST 2000

Yo!

On Sat, 3 Jun 2000, Nejc Novak wrote:

> Ej, ne me podcenjevat. Čeprav se ne ukvarjam dolgo cajta z računalništvom,
> vem, da lahko diska dam v drugo mašinopa jih koniram (v dosu npr. z ghostom)
>
> Vprašal sem sam, če lahko stvar opravim brez odpiranja kakršnekoli mašine.
> To ima mreža zraven.

Ok, nic te ne podcenjujem. Ni problema, obstaja 1000 in ena varianta, samo
domisljijo moras vklopit. Ce se raje "zajebavas", potem naredi zadevo z
net device-om, cene pa odpri mashini, jih daj skupaj pretakni flat kabel
na drugo mashino (da ti ne bo treba odvijat se diskov), potem gres pa na
eno pivo pa je.

PS: Brez zamere, jaz samo dobro hocem :)

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist