[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_Kloniranje_diska_prek_mr??ISO-8859-2?Q?eže

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Pon Jun 5 08:14:35 CEST 2000

Mreza? Seveda se da tudi preko mreze. Masino bootas z dos in dosovimi
driverji za mrezno kartico. Se mapiras na masino kjer imas image in
kopiras preko mreze....... Image imas lahko na win, sambi....

Tudi to je opcija preko mreze.

Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist