[ LUGOS ] hitrost

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jun 3 18:13:17 CEST 2000

Yo!

On Sat, 3 Jun 2000, David Klasinc wrote:

> Hm, imeti SCSI disk v masini kjer bi RES hotel, da ga ugasnes je malo brez
> veze... hmm.. A ni skoda imeti super hiter disk za xxMB prenosa in ga potem
> ugasat in vsakic ko zacnes delat spet cakat da dobi tistih 7200+ obratov?

Ja, jaz pa nimam novega, se manj pa hitrega ampak predvsem glasnega :)
Nekako je bil namenjen samo za CD burning in pa backup...

> Jaz bi dal scsi disk v nek server, kjer bi gorel non-stop, bog ne daj da se
> zgodi kak spindown... :)

Jaz tudi :( predvsem pa nekam dalev ven iz moje sobe in dalec stran od
mojih uses :)

> Saj vem, da je najbrz fancy imet SCSI diske... samo.. hehe... :) Jaz mam
> tudi en 500 mega scsi disk. samo ga imam v omari, kjer se prah gor nabira :P

Nic ni fancy, sploh pa za doma ne. Jaz ga imam, ker sem ga pac takrat
dobil zdaj se ga pa ne morem "losat" in se vedno vcasih pride prav. Ce bi
ga pa kdo hotel imeti za kak server, mu ga pa z veseljem prodam...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist