[ LUGOS ] hitrost

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Jun 3 07:45:32 CEST 2000

On Fri, Jun 02, 2000 at 11:02:56PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> kako dalec je zadeva, jaz imam za kernel 2.0.35 nekje na enem CD-ju. Itak
> pa nisem patchal kernela ampak sem si prevedel samo tista dva programcka
> za spindown/up. Ce se mi ne da vec poslusat HD-ja ga lepo rocno ugasnem.
> Jasno sam se ne bo prizgal nazaj niti v primeru soft reseta...

Hm, imeti SCSI disk v masini kjer bi RES hotel, da ga ugasnes je malo brez
veze... hmm.. A ni skoda imeti super hiter disk za xxMB prenosa in ga potem
ugasat in vsakic ko zacnes delat spet cakat da dobi tistih 7200+ obratov?

Jaz bi dal scsi disk v nek server, kjer bi gorel non-stop, bog ne daj da se
zgodi kak spindown... :)

Saj vem, da je najbrz fancy imet SCSI diske... samo.. hehe... :) Jaz mam
tudi en 500 mega scsi disk. samo ga imam v omari, kjer se prah gor nabira :P

David!
The truth is that I seek.

Dodatne informacije o seznamu Starilist