[ LUGOS ] arnes in staticen ip preko ppp

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sob Jun 3 17:29:27 CEST 2000

* On 03-06-00 at 17:23 Iztok Umek (iztok na si-con.com) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> A je Arnes postal tudi ponudnik kablskega dostopa do interneta? To je malce
> cudno, ker ponavadi dobis s kabelskim dostopom fiksen IP od ponudnika kabla
> in ne od nekoga tretjega (problemi z routanjem?).
+----and here the quote ends----+
Jaz imam tu SISTEL kabelsko omrezje (Lj-Vic) in imam moznost povezave preko
arnesa (na prijavnici pis da je se testno), samo na kabelski so mi dali to kot
edino opcijo :(

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist