[ LUGOS ] arnes in staticen ip preko ppp

Iztok Umek iztok na si-con.com
Sob Jun 3 16:44:54 CEST 2000

> Pozabil sem povedat, da sem na arnesu zaprosil za ip preko
> kabelske (ne preko
> ppp-ja) samo tam v navodilih pise, da se lahko povezujem tudi preko ppp-ja
> tako, da ...

Mislim, da je problem v tem. Ker je IP dolocen na nek router, ki verjetno ni
isti, kot za dial-in. Verjetno ti bo kaksen z Arnesa povedal bolj natancno,
ampak v tem najverjetneje lezi tvoj problem.

A je Arnes postal tudi ponudnik kablskega dostopa do interneta? To je malce
cudno, ker ponavadi dobis s kabelskim dostopom fiksen IP od ponudnika kabla
in ne od nekoga tretjega (problemi z routanjem?).

LP,
	Iztok

Dodatne informacije o seznamu Starilist