[ LUGOS ] RH62, PCI & Adaptec

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Jun 7 18:04:00 CEST 2000

On Wed, 7 Jun 2000, Gregor Zupancic wrote:
> Poskusil sem z 'linux pci=conf2' in zadeva stece naprej, potem pa ko mu hocem
> dopovedati da ima Adaptec AIC-7892 cip (aic7xxx.o), ga pa mirno ignorira in
> in pravi da ni SCSI naprav (scsi : 0 hosts). Seveda, ko instalcijski program
> pride do trenutka, ko je potrebno kaj zapisati na disk, se vse skupaj ustavi.
> Mi lahko kdo vsaj namigne, kaj bi utegnilo biti na stvari.
Hehe,seveda lahko namignemo.

Pozabil sem ze,kateri RH je bil tisto ... bil je lani novembra ... zato je
verjetno bil 6.1 ... pa Adaptecov AIC 7xxx kontroler noter. Stvar sem
enostavno resil tako,da sem na diskete,ki sem jih z rawrite-om naredil
skupaj,skopiral kernel,ki sem ga sam na svoji masini skompajlal z podporo
za AIC SCSI kontroler in znova bootal instalacijo ... nov kernel je AICa
in nanj obesene diske lepo zaznal in instalacija je stekla. RH pac v te
genericne kernele za instalacijo ocitno sploh ne kompajla podpore za ta
adapter,jebiga.

Velko uspeha.

LP!

LeP PoZdRaV,