[ LUGOS ] RH62, PCI & Adaptec

Gregor Zupancic gregor.zupancic na guest.arnes.si
Sre Jun 7 17:36:33 CEST 2000

Pozdravljeni!

Naletel sem na tezavo pri instalaciji RH 6.2 na masino z Intel 840 chipsetom,
Adaptecovo SCSI kartico (29160N) in  SCSI diskom. Instalcijo sem naredil s CD-
ja (ISO downloadn s Sunsite UK) in vse tece do trenutka, ko zacne boot
program pregledovati PCI hardware. Tu se zadeva obesi (zelo temeljito).
Poskusil sem z 'linux pci=conf2' in zadeva stece naprej, potem pa ko mu hocem
dopovedati da ima Adaptec AIC-7892 cip (aic7xxx.o), ga pa mirno ignorira in
in pravi da ni SCSI naprav (scsi : 0 hosts). Seveda, ko instalcijski program
pride do trenutka, ko je potrebno kaj zapisati na disk, se vse skupaj ustavi.

Mi lahko kdo vsaj namigne, kaj bi utegnilo biti na stvari.

Deklarativno bi vse komponente hardware-a (SCSI kontroler, eternet adapter,
video kartica) morale delati - preverjeno na:
http://www.redhat.com/support/hardware/intel/62/rh6.2-hcl-i.ld.html

V praksi pa ne pridem naprej. Vse komponente preverjeno delajo z Windows 2000
(od tam sem pobral tudi AIC-7892).

Lp  Gregor

Gregor Zupancic
University of Ljubljana