[ LUGOS ] Ekhmm

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Ned Jun 4 13:19:48 CEST 2000

On Sun, 4 Jun 2000, Borut Rozman wrote:

> Problem mi nastaja pri boot upu. Imam pravilno nastavljen (vsaj jaz mislim)
> name server in Apacheja z hosti, pri boot upu pa mi pravi, da ne more
> resolvat hostov (katere imam vpisane v httpd.confu), a ko se masina zboota
> in dam apachectl restart mi hosti normalno delajo in tudi apache ne javlja
> napake .
>
> Bi morda kdo vedel, kje je point.

ja, ce se ti named zalaufa po apache-ju, potem je to nekak logicno.
da ti lahko katerikol program resolva DNS, potem ti mora nekje laufat DNS
server (named).
ena resitev je, ce je to problem, da editiras bootup skripte in naredis
tako, da se ti named zalaufa preden se ti zalaufa httpd.
druga resiteva pa je, da si v /etc/hosts vpises vse tiste hoste, ki jih
apache (httpd) zeli resolvat ob bootup-u.
naprimer:
192.168.1.5	www.moja-domena.net	www
192.168.1.6	www2.moja-domena.net	www2

pac, naredi tako kot naj bi se pri tebi resolvali hosti.

upam, da ti to kaj pomaga.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist