[ LUGOS ] Ekhmm

Borut Rozman dj na zipp.nu
Ned Jun 4 12:41:18 CEST 2000

Imam problemič. Imam linux box, P200 mmx, 80 mb ram slack7, zadeva še
zaenkrat ni prihookana na net, dela pa mi (vsaj po pingu) masquerading na
karticah.

Problem mi nastaja pri boot upu. Imam pravilno nastavljen (vsaj jaz mislim)
name server in Apacheja z hosti, pri boot upu pa mi pravi, da ne more
resolvat hostov (katere imam vpisane v httpd.confu), a ko se masina zboota
in dam apachectl restart mi hosti normalno delajo in tudi apache ne javlja
napake .

Bi morda kdo vedel, kje je point.

Sicer ni probelma, samo če bo comp. na netu in bo zmanjkalo el. pa se apache
kot servis ne bo startal, kar pa zna biti malo neprijetno

lp Borut

Dodatne informacije o seznamu Starilist