[ LUGOS ] Wireless lan

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Sob Jun 17 16:07:18 CEST 2000

On Sat, Jun 17, 2000 at 09:19:47AM +0200, Leon Koricki wrote:

> S kolegi smo se odločili, da povežemo dve lokalni mreži, pa me zanima ali
> obstaja kakšna (če sploh kakšna) Wireless Lan kartica, ki je podprta pod
> linux-om, ter če se jo da dobiti kje v Sloveniji ?

Jaz uporabljam Lucent Wavelan. Sama kartica je PCMCIA formata tako da deluje
tudi v prenosnih racunalnikih. Deluje tudi z ISA ter PCI "bridge" karticami.

Kje se dobi pa ti lahko povem po privatni posti...

> Ali pa če obstaja kakšna druga varijanta povezave dveh ethernet omrežij
> oddacjenih caa. 1 km (ne na bazi kablov) ?

HAM-radio?
Laser?..
--
If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist