[ LUGOS ] Wireless lan

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Sob Jun 17 14:35:20 CEST 2000

On Sat, 17 Jun 2000, Nejc Novak wrote:

> Imam eo off-topic vprašanje, ker vidim, da ste tukaj samo strokovnjaki za
> omrežja. Kako se imenuje ~ in kaj sploh dela tam. Npr: arnes ima za
~ - tilde

> uporabnike www2.arnes.si/~uporavnik
> Zakaj ni samo www2.arnes.si/uporabnik ??
navedek iz apache httpd.conf:
#
# UserDir: The name of the directory which is appended onto a user's home
# directory if a ~user request is received.
#
UserDir www

Se pravi, ko dobi web server direktivo ~user, pogleda v userjev home
direktorij za direktorij po imenu, ki je definiran z UserDir. Potem v tem
direktoriju poisce file, ki je dolocen za index (najveckrat index.html) in
ga tako prikaze.
Zakaj ravno tilde (~)? V unix okoljih pomeni tilde uporabnikov home
direktorij. Naprimer ukaz 'cd ~' bo vrnil userja v direktorij, ki je
naveden kot $HOME spremenljivka v ukanzi lupini. Ukaz 'cd ~janez' pa bo
vrnil userja v home direktorij userja janeza.
Aja, zakaj ni www2.arnes.si/uporabnik?
Po mojem mnenju zaradi preprostosti in varnosti.

mnja, upam da sem bil v pomoc.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist