[ LUGOS ] Generiranje fontov

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Jun 18 07:26:34 CEST 2000

> Ce imas Mandrake snem z neta DrakFont. Le-ta ti avtomaticno iz winsev prenese
> TrueType fonte (med drugim tud v latin-2), seveda le, ce winse kje na disku

No, moje vprasanje sicer nima zveze tocno s citatom zgoraj zanima pa
me vseeno:

Z winsov sem si prenesel fonte na Linux. Po mnogo tezavah ker so bili
v BDF formatu sem jih koncno predelal v PCF in zdaj napol dela. Napol
zato, ker ponekod delajo (npr. wmaker), ponekod pa ne (npr. skoraj vse
ostalo). Windowmaker me sicer opozori v stilu:

"This is a two-byte font and may not be displayed correctly."

vendar potem, za razliko od ostalega programja, vseeno dela.
Ali obstaja kaksna resitev=pretvorba? Poleg tega pridem le do latin-1
encodinga v teh fontih. Ali je v eni PCF datoteki lahko le en encoding
in so se ostali izgubili? Torej na kratko: kako priti do ostalih,
predvsem
latin-2? S kaksnimi command-line parametri pri pretvorbi, kakimi dodatki
XF86Config...

Hvala!

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist