[ LUGOS ] Generiranje fontov

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Ned Jun 11 15:15:13 CEST 2000

Saj ideja je taka -- da si naredim nekaj *svojih* fontov in jih nato
uporabljam. Ta del z DrakFont mi je znan in tako imam narejeno tudi sedaj,
le da ne znam naresti fontov, ki bi *pavilno* delovali z 8859-2 kodno
tabelo ...

b.

Dodatne informacije o seznamu Starilist