[ LUGOS ] sendmail

Borut Rozman dj na zipp.nu
Sre Jun 28 12:15:33 CEST 2000

Pozdravljeni.

Po excesivnem pregledu FAQ in Installov še kar nisem našel zadeve ki bi
ustrezala mojim zahtevam nastavitev sendmaila. Dokler sem imel samo eno
domeno je bilo vredu, sedaj bi rad gostil dve. Vredu vpišem še tega hosta v
sendmail, in kaj dobim :

uporabnik na domena.com in uporabnik na druga-domena.com sta enaki, torej če
pošljem email na prvega oziroma drugega uporabnika dobim pošto v isti
predal. Kar pa mi po deafaultu ni všeč. Rad bi nekako fizično ločil, da bi
se e-maili točno nanašali na točno določeno domeno (grupo)
like :

user1 na domena.com
user2 na domena.com
user3 na domena.com

gredo v grupo 1

user4 na domena.com
user5 na domena.com
user6 na domena.com

gredo v grupo 2

Drugo vprašanje je kako lahko narediti iste imene e-mailov (info, postmaster
....) za eno in za drugo domeno tako da obstaja info na domena.com in
info na druga-domena.com (z aliasi to pač ni mogoče).

Za odgovore se zahvaljujem.
Borut Rozman

Dodatne informacije o seznamu Starilist