[ LUGOS ] TMPDIR

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jun 28 11:32:40 CEST 2000

Howdy!

On Tue, 27 Jun 2000, Jernej Horvat wrote:

> [...]

Eh, eh. V resnici je nefer do userjev, da omejujes kolicino /tmp, ki jo
lahko uporabijo. Saj zato pa je ta /tmp. Se vedno bolje, kot pa da ima
vsak user v svojem ${HOME} na gigabyte navlake ... glej spodaj.

> Zato so nekateri (khm khm khm) /tmp polni mp3/mpg/asf..... :-]

Obstajata dva nacina, da se /tmp ne nabase prekomerno:

1. userje prepricas, da sami brisejo solato za seboj (nacin prepricevanja
   je prepuscen vsakemu root-u individualno)

2. root ima cron entry, ki vsako noc pobrise vse datoteke na /tmp, ki
   padejo v dolocen kriterij. Moj kriterij je nedostopnaje do datoteke
   vec kot 5 dni (atime pri find)

Kot dober root pa seveda periodicno pogledas, ce izbrani nacin deluje in
ce ne, ustrezno pomagas (beri: rm -rf /tmp/*).

Peace!
  Mkx