[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Ales Struznik ales na ro.zrsss.si
Tor Jun 20 14:08:31 CEST 2000

Pozdravljeni,
v razmislek, ni pa nujno....
Ce zacnes delati, dobis stranko in ji racunas urno postavko npr 1000 sit,
delas to pol leta, stranka je vec kot zadovoljna(tringelta ti veeno ne
da), potem pa poves da si bos zvisal urno postavko na 3000 sit, ta stranka
zajambra in celo ne najame vec tebe, in da raje delo drugemu, ki ima ze na
startu urno postavko 10000 sit, pa se slabsa kvaliteta izvedbe, tebe pa
ozmerja kaj si mislis da bos sedaj kradel denar kar na urno postavko.

Nasvet: naj bodo postavke cca 20% manj kot MS varianta, ce ne bo slo se pa
zniza, ker podraziti urne postavke je malo tezje kot poceniti.
Tudi ostali nizajo urne postavke v zadnjih casih, glede na prejsnja leta.

Nezlonamerno in neskodozeljno mislece!
Pozdrav Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist