[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Tor Jun 20 10:30:38 CEST 2000

On Tue, Jun 20, 2000 at 08:34:04AM +0100, Damir HORVAT wrote:

> [...]

Ce bi bila tako trivialna, potem ne bi bilo toliko prometa na lugos-list,
ne? O;-)

> Urna postavka 10.000? Tudi to se mi zdi pretirano. Jaz predlagam
> 7.000. To se mi zdi nekak srednja vrednost.

Se pred kaksnim letom je bila ura dela na strezniku okrog 10.000 SIT.
Streznik = streznik s katerimkoli OSom.

Cene pac varirajo glede na zahteve stranke. Kdor hoce vec bo vec tudi
placal.
Sicer je programska oprema zastonj, ampak placa se pa "know-how". Sicer bi
to lahko postavil direktorjev necak(kot je to v navadi v slovenskih
podjetjih).

Se en pregovor za na pot:
"bolje dzabe lezat, nego dzabe raditi!"

--
If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist