[ LUGOS ] home lan

BlaY0 blayo na thz.net
Čet Jun 8 21:28:53 CEST 2000

Yo!

On Thu, 8 Jun 2000, Nejc Novak wrote:

> Imam dva racunalnika: pIII450MHz (Na njem je win in linux RH6.2) in DX4
> 100MHz (gor so winsi, ampak ga bom formatiral in naložil samo linux). Za
> povezavo imam ISDN.

OK.

> Zanima me, kaj lahko s team naredim v smislu mreže. Torej, na boljšem
> racunalniku ostaneta Linux in windows. Ta naj bi bil kot workstation. Ta
> drugi pa kot nekakšen server (je sploh dovolj mocan??) Stvar bi povezal v
> mrežo.

Gut. Btw jaz imam za tak domac server kar eno staro 386ko. Za enkrat je se
vse naredila kar sem ji dal za naredit...

> Ali se bosta windows in linux v mreži normalno razumela?

Ja.

> Na katerega naj prikljucim modem? Ali modem prikljucim v huba? Želim da se
> mi avtomatsko poveže, ko grem na internet.

Huba? Huba buba? Na 486 prikljucis modem, pozenes pppd v demand nacinu ali
pa si omislis diald...

> Je še kaj, za kar ne vem in bi moral?

Ne vem. V /usr/doc/HOWTO ali nekaj podobnega je cel kup dokumentov na to
temo, malo si jih oglej (mogoce kaj tudi preberi:) pa ti bo takoj vse
jasno...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist