[ LUGOS ] Re: home lan

Gregor Klemenc grga na earthling.net
Čet Jun 8 21:04:50 CEST 2000

--------------2B4681126B7B7C799FC3BAF8

>Zanima me, kaj lahko s team naredim v smislu mreže. Torej, na boljšem
>racunalniku ostaneta Linux in windows. Ta naj bi bil kot workstation.
Ta
>drugi pa kot nekakšen server (je sploh dovolj mocan??) Stvar bi povezal
>mrežo.
Sure, masina je primerna, ce ne celo premocna :)) BTW, koliko ma RAMa ?

>Ali se bosta windows in linux v mreži normalno razumela?
Jep. Na pure linux masino vrzes sambo, pa kak ftpd, skratka, kar
rabis...
Pa seveda IP Masquarade (ko gradis kernel).

>Na katerega naj prikljucim modem? Ali modem prikljucim v huba? Želim da
se
>mi avtomatsko poveže, ko grem na internet.
Na ta server priklopis ISDN modem (na hub ga bos tezko), pa nastimas
pppd
z demand opcijo, tako da ko hoces z druge masine v web, le-ta pozene
modem
in ga po uporabi ugasne.

>Je še kaj, za kar ne vem in bi moral?
Vsekakor preberi kak HOWTO (Networking, IP Masquarade, ..)
Najbolje, da se zadeve lotis, pa potem s problemi stopis na listo.
Je prevec zadev za povedat.

Ajde,

grega.

--------------2B4681126B7B7C799FC3BAF8

<!doctype html public "-//w3c//dtd html 4.0 transitional//en">
<tt>>Zanima me, kaj lahko s team naredim v smislu mreže. Torej, na boljšem</tt>
Ta</tt>
povezal v</tt>
rabis...</tt>
Želim da se</tt>