[ LUGOS ] instalacija na UDMA diske

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Čet Jun 22 10:02:09 CEST 2000

On Wed, Jun 21, 2000 at 11:52:49PM +0200, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> ABIT-BP6, 2x WD UDMA diska, ki sem jih priklopu na UDMA kontroler (HPT366)
> - IDE3 in IDE4 na plati... Na IDE1 imam priklopljen CD-ROM Sedaj ko sem
> probal instalirat linux na novo (slack) mi ne prepozna diskov oz.

Tako kot je Tori predlagal (prevedi jedro na drugem racunalniku) ali pa
uporabi distribucijo linuxa, ki ima podporo za ata66 ze vgrajeno.
best linux naj bi jo imel, ampak meni (in se dveam) ni nikakor uspelo tega
hudica instalirat. Mandrake 7.1 ima podporo noter.

--
If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist