[ LUGOS ] instalacija na UDMA diske

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Čet Jun 22 00:12:40 CEST 2000

On Wed, 21 Jun 2000, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Hi!
>
> Imam en problemcek... Sestavil novo kisto skupaj
> ABIT-BP6, 2x WD UDMA diska, ki sem jih priklopu na UDMA kontroler (HPT366) - IDE3 in IDE4 na plati... Na IDE1 imam priklopljen CD-ROM
> Sedaj ko sem probal instalirat linux na novo (slack) mi ne prepozna diskov oz. kontrolerja... Ali obstaja kaksna resitev? Kako instalirat na disk priklopljen na UDMA kontroler katera enote so to /dev/xxx ? Kje dobiti BOOT disketo da bo podpirala vec kot dva IDE kontrolerja?

Preprosto na drugi masini prekompili kernel :)
tam imas switch ki ti omogoca to (ceprav nisem sure ampak po defaultu bi
moral podpirati 4 kanale.. i might be wrong)
BTw, ime opcije ni reprezentativno, sele ko pogledas help pove da gre za
to da lahko vec  kontrolerjev laufa .. vsaj kakor se spomnim, nikoli nisem
tega uporabljal...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist