[ LUGOS ] prezentacije v linux-u

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Pet Jun 2 16:41:34 CEST 2000

Pozdravljeni!

Zanima me, ce ima kdo izkusnje s kakim programom v linux-u, ki je sposoben
ustvarjati prezentacije (nekaj podobnega, kot je pri Windowsih Power Point).
Vem, da pride en program pri Star Office, venda moj laptop ni dovolj mocan, da
bi poganjal cele Star Office, iscem kaj samostojnega, pa vendar sposobnega
podobnih funkcij in funkcionalnosti.

Vnaprej hvala za odgovore!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist