[ LUGOS ] Tranzicija streznika iz enega omrezja v drugo

tJaZy rachek na kibla.org
Pet Jun 2 16:08:50 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Rok Krulec wrote:
> pri nekem slovenskem providerju internet kolokacije imam postavljen
> streznik lastnega podjetja. Ker ima ta slovenski provider interne probleme
> z linijo, nam je zaprl pipo na 64K. Ker se s providerjem ne da pogajat
> (pravi, da nas streznik povzroca ogromen promet, kar sploh ni res),
> moram nujno prestaviti streznik k drugemu "boljsemu" providerju.

To podjetje objavlja XXX sajte na svojem strezniku,kar moska populacija
interneta ZELO ZELO rada gleda(pa cepravi je bil na tem sajtu 1(EDEN)
staticni html,ki je ponujal obiskovalcem hyperlink na eden nemski sajt).
Sploh pa sem na ciscotu ze pred dvema dnevoma skinil rate-limit,tako da ni
omejeno. Kaj pa delas z masino,pa mi je vseeno. Bi ti pa poslal MRTGjev
png image,ce bi hotel.

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK