[ LUGOS ] Paradajz in paprika onLine = eTrgovna

Tomaz Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Tor Jun 6 13:52:14 CEST 2000

-----Izvorno sporočilo-----
Od: Rok Krulec <Rok na fpp.edu>
Za: lugos-list na lugos.si <lugos-list na lugos.si>
Zadeva: [ LUGOS ] Paradajz in paprika onLine = eTrgovna

>-- Cul sem za Verisign. Ali so oni edini ? Kje dobim spisek, ce jih je
>-- vec? Koliko denarja hocejo imet za to ? Katerega priporocate ?

Jaz sem si dobil certifikat na www.thawte.com (Thawte, je bil takrat se
neodvisen sedaj pa ga je kupil Verisign) . Stane 125 USD na leto. Tehnicni
del je enostaven: poves za kateri server potrebujes in oni ti posljejo v
primerni obliki (jaz konkretno sem delal na MS IIS). Birokracija je bila
tista , zaradi katere sem se odlocil za Thawte. Namrec: Verisign je hotel ne
vem kaksna potrdila o ustanovitvi, prevedena v anglescino, overjena pri
notarju ... skratka en kup komedij. Thawte je imel (morda ima se?)
zastopnika nekje pri nas (en firma v Celju), ki je te zadeve okoli
kredibilnosti prosilca za certifikat mocno olajsala.

LP, Tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist