[ LUGOS ] Re: Paradajz in paprika onLine = eTrgovna

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Tor Jun 6 13:23:00 CEST 2000

On Tue, Jun 06, 2000 at 12:59:09PM +0200, Rok Krulec wrote:

> odlocil sem se, da bom prodajal paradajz in papriko onLine.
> Moje znanje oz. obvescenost o eProdaji pa je seveda na ravni kmeta, ki
> prideluje zelenjavo.

Pohvaljen. P & P OnLine bi bilo primerno ime ;>

> -- Za to potrebujem Apache z mod_ssl in OpenSSL. Ali imam prav ?

Da. Obstaja tudi ApacheSSL ampak meni ni vsec :)

> -- Cul sem za Verisign. Ali so oni edini ? Kje dobim spisek, ce jih je
> -- vec? Koliko denarja hocejo imet za to ? Katerega priporocate ?

www.thawte.com Jaz sem vse z njimi delal, pa se predstvanistvo imajo v
Sloveniji in kar eni firmi pri nas nakazes denar.

> -- Kaj je potrebno narediti, da se ena stran pokaze preko HTTPS ?
> -- Samo kaksna direktiva Apacheu ? Ko imam Apache + modssl + OpenSSL ze
> -- instaliran.

Najprej instaliras OpenSSL.
./Configuriras Apache
./configuriras mod_ssl, ki popravi apache
./configure php/in ostala sranja
prevedes vse skupaj instaliras, nato naredis make certificate v apache diru
si naredis testni certifikat

potem pa gres skozi httpd.conf in pogledas kako so stvari nastavljene, SSL
del je po vsej verjetnosti pretty much trivial.

> kartic lahko urihta pri nas samo EON. In da to stane bajne miljone mark.
> -- Ali je to res ??? Kaj rabim, da lahko jaz postanem EON ?

Zaenkrat najbrz to ponuja res le EON, je blazno drago, mislim, da se pod
Milijon ne mores pogovarjat, vsaj jaz se nisem mogel, potem ko sem vprasal,
ce zadeva dela na Linuxu, so mi dali 400 strani speha in rekli tle vse pise,
bolj sem jim dopovedoval, da za miljon ne bom kupoval 400 strani PDFjev in
jih potem bral, ker bi rad imel eno simple resitev za njihov verification
system. Zagotovili so mi da na Linuxu stvar dela... Da ena stranka ze dela
na Linuxu.

sistem je narejen tako, da je baza kupcev pri njih in baza vseh izdelkov pri
njih.. skratka cela jeba...

Po branju nekaj deset strani manuala so mi odstopili nek tgz, ki je imel
mali milijon tgzjev in nekih executable ksh datotek, na koncu ni vse skupaj
nic delalo in po dolgem pogovorju (pregovarjanju in nadiranju) so le
izkasljali, da so uni na koncu na NTje prestavli vse, ker jim na Linuxu ni
delalo.

> Kaj pa ce bi si merchant account odprl v tujini ?
> -- Ali ima kdo izkusnje ?

None.

> -- Ali ima kdo izkusnje ? Nekaj ponudnikov tega ze obstaja, vendar hocejo
> -- skoraj tako veliko provizijo kot gospa Slovenija s svojimi davki.

Dvomim, da se splaca za paradajz.

> -- Kaj bom res moral spet vse sam naredit ?

Najbrz.

> -- Ali so ti API-ji nasplosno uporabni, tako da lahko samo pisem skripte
> --- za manipuliranje z mojim merchant accountom ?

Tisto kar je EON ponudil je bil en bull, ker bi moral prakticno na novo
napisati aplikacijo, vsaj kolikor sem jaz razbral iz njihove dokumentacije.

> Ne pricakujem odgovora na vsa vprasanja, ce pa se kdo spozna na vsak
> kaksen segment, bi pa lepo prosil za kaksen komentar.

Hm, takole, ce je ze Kmetija d.o.o. in ne misli prodat 5 ton paprike na dan,
se mogoce lahko odlocis za Kmecko (tm) varianto.

Off-Line verifikacija. Ta se naredi tako, da kupec vnese vse podatke od
kartice v form, lastnik trgovine pa zjutraj pogleda zadeve, vse skupaj
vtipka v POS terminal in verificira zadeve. Seveda to potem pomeni, da bos
moral malo priredit administratorski del trgovine, da bo to omogocala.

Jaz sem se odlocil za tako varianto, sem imel manj dela in vec zivcem mi je
ostalo.

Hope this helps.

David!
Hey baby! Check out the size of my disk!

Dodatne informacije o seznamu Starilist