[ LUGOS ] Corel PhotoPaint

Alenka Razpet alenka.razpet na ijs.si
Tor Jul 11 08:31:09 CEST 2000

Zivjo!

> Kolikor sme si zadevo zaenkrat ogledal, je bistvo v Corelnovi varianti
> WINE-ja, ki poganja skoraj povsem normalen windowsovski PhotoPaint (ne
> vem, v čem se razlikuje od WINE-ja z wine.org).

> Creepy... and buggy. Vsaj kolikor sem do sedaj pogledal, hrošči kar sikajo ven...

Na Linux Tagu smo si s par ljudmi od Gimpa ogledali Corel Photo Paint. Resda ima
nekaj orodij, ki jih Gimp nima, vendar se najdeju tudi taka, ki jih Gimp ima, Corel
pa ne. Poleg tega nekatera orodja v Corelu niti priblizno ne delujejo tako, kot bi
morala. Dober primer so intelligent scissors. V petnajstih minutah ogleda smo se
par takih seminteligentnih odkrili.

Stvar je po moje primerna samo za ljudi, ki so navajeni na Photo Paint iz Winsov in
nimajo casa poiskusiti kaj drugega.

Alenka

Dodatne informacije o seznamu Starilist