[ LUGOS ] Corel PhotoPaint

Miha Tomšič miha.tomsic na guest.arnes.si
Pon Jul 10 23:07:28 CEST 2000

	Hojla!

On Mon, 10 Jul 2000, Jernej Horvat wrote:
> Eeee? explain/expand...plz

Kolikor sme si zadevo zaenkrat ogledal, je bistvo v Corelnovi varianti
WINE-ja, ki poganja skoraj povsem normalen windowsovski PhotoPaint (ne
vem, v čem se razlikuje od WINE-ja z wine.org).

To pomeni en kup DLL-ov, .exe datotek, BMP-jev itd...

Creepy... and buggy. Vsaj kolikor sem do sedaj pogledal, hrošči kar sikajo
ven...

	Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Dodatne informacije o seznamu Starilist