[ LUGOS ] E-commerce

Borut Rozman dj na zipp.nu
Čet Jul 27 10:35:54 CEST 2000

Khmm. če si želiš res dober free program, kateri podpira celo svoj skripting
language -- etc. si na www.minivend.com izbereš MiniVend, nadalje pa ker je
Akopia sedaj prevzela roko nad MiniVendom, lahko z sajta www.akopia.com kjer
si lahko izbereš Tallyman - njihov produkt oziroma skupni pre release produk
InterChange, tudi na www.akopia.com

lp Borut

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Aleš Jerman
Sent: Wednesday, July 26, 2000 9:53 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: [ LUGOS ] E-commerce

Pozdrav,
Zanima me, če je že kdo postavil internet trgovino, in kakšen program je za
to uporabil.
Jaz bi rabil nekaj free, podpora za kreditne kartice ni nujna, splošne
lastnosti sodobne I-trgovine, da omogoča spremembo videza, ne zahteva preveč
znanja iz programiranja (ker vem, da nekateri kar pišete internet trgovine),
porabiš max. en mesec zmernega dela za program obvladat. Prosim, če lahko k
imenu programa še URL, kjer lahko dobim več info o njem oz. ga poberem z
neta.

Nekaj vas je sigurno že postavlo kaj podobnega, pa me zanima katere stvari
na sistemu je še dobro poštimat, da bo vse skupaj bol varno, in kateri
programi ti lahko uspešno pomagajo pri nadzoru sistema (kakšen NetMonitor).

Naj na kratko opišem, kako bo ta trgovina potekala (na dokaj kmečki način,
vendar se hočem prvo prepričat z minimalnimi investicijami, če se bo to
izkazalo v redu, bomo v to področje vložili več sredstev --> plačevanje s
kreditno kartico, boljša varnost,...):
Kupec bo prisrfal do naše trgovine si ogledal krompirje in jih sproti, ta
lepše metal v nakupovalno košarco, ko bo nakupil dovolj krompirja za kosilo
se bo odločil za nakup. Tam bo potrdil nakup in zapustil našo stran. Tisti
izbor, ki ga bo on potrdil se bo shranil na strežniku ali poslal na določen
email. Ko bom prišel do tega sporočila bom pogledal naslov naročnika, kako
želi plačat (po povzetju,...), katere krompirje si je izbral. Na podlagi
tega sporočila pa mu bom poslal naročeno.

V stvari se mi zdi, da več ali manj vse trgovine tako delajo, vendar sem se
hotel prepričat.
Najlepša hvala!
Lep pozdrav,

Aleš Jerman