[ LUGOS ] E-commerce

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Čet Jul 27 08:17:47 CEST 2000

Kvasite...To, da napisete, da ima nek monopolist zelo DRAGE resitve,
obdrzite kar zase. Se veliko je takih, ki to IMAJO, pa nic ne dela tako,
kakor je treba, ceprav so mega DRAGI.
Lahko ti s tremi vprasanji izpodbijam vsaj 3/4 e-trgovin.

Tukaj je resitev, ki bi jo Ales potreboval:

http://www.fishcart.org/

Meni je sicer se ni uspelo postaviti zaradi pomankanja casa in drugih
potreb, v firmi pa potrebujemo boljso resitev, kakor je ta.

Lep pozdrav, Cuk

Mitja Znidaric wrote:

> HI!
>
> Po mojem mnenju ima Modri brat (IBM) zelo zanimive resitve, vendar Z E L O
> drage(za mala podjetja, oz. za male uporabnike)!Vsekakor pa aplikacije delujejo
> na Win, Linux, Mac in OS2 masinah - tako sem dobil informacijo na IBM-u v LJ.
> Drugace pa predlagam, da uporabo kaksne web search site in poskusi tam kaj
> poiskati.
>
> Kar se pa tice free variante, pa je zadeva taka:
> sestavi preprost elektronski obrazec in ga postavi na svojo stran (vec o
> izdelavi obrazcev: mailto:mitja.znidaric na guest.arnes.si)
> [...]

Dodatne informacije o seznamu Starilist