[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Tor Jul 11 00:15:40 CEST 2000

Ja cist odvisno kaj oni zahtevajo od tebe.
zdej ce jim je vseen da gres ti na morje za 3 tedne pa ko se kej sfu** pa pac
pocakajo oz da se teb ne mudi v cyber cafe rihtat zadevo in ce bos res sam
kakega userja dodal potem si ne zasluzis prav prevec, ce pa te mislijo uporabit
za vsako malenkost in to kar naprej + da bodo hotli da se zadeva porihta cim
prej (beri par urc) da si jim skoz na razpolago potem pa veliko vec.
torej jaz ti recem za par userjev dodat na mesec racuni 30K
za drugo varjanto pa 70-90K

Dodatne informacije o seznamu Starilist