[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Vlado Brajer vlado.brajer na kks.s-net.net
Pon Jul 10 19:25:53 CEST 2000

Mogoce mal cudno vprasanje....ampak tega do zdaj nikoli nisem pocel za
denar... :)

Neki majhni privat firmi sem postavu server (www, posta, ftp, samba,..) in
zdej sem slucajno postal "administrator" te masine..:)..Stvar ze nekaj casa
dela brez probelmov. Problem pa je v tem, koliko stranki zaracunati za to
administriranje...gre se za neke vrste mesecni pavsal !?!
Ker o cenah za podobne storitve nimam pojma me zanimajo kake konkretne
cifre.
Dela verjetno ne bo prav veliko. Mogoce kako dodajanje novih userjev, kaki
novi aliasi za maile in podobne drobnarije.

lp, vlado

Dodatne informacije o seznamu Starilist