[ LUGOS ] ISDN - kako naprej?

ike na email.si ike na email.si
Ned Jul 30 13:21:07 CEST 2000

Re all,

Na moji linux mašini (RedHat 6.1 / 2.2.12-20) bi rad
usposobil Asuscomovo ISDNLink PnP ISA kartico. Tako
sem instaliral isdn4linux (rpm z RedHat CD-ja, pri
prevajanju sourcov z net-a sem mel tezave) ter
nastavil potrebno v /etc/isapnp.conf.

Zatem sem zagnal # isapnp /etc/isapnp.conf (nasel
kartico in ji dodelil io/irq) ter nalozil hisax modul:
# modprobe hisax.o io=0x100 irq=3 type=12 protocol=2

Nadaljno sem prebral nastavitve z isdnctrl
(/etc/isdn/isdn.conf - prej sem se vpisal tel.
številke) in to uspešno (ippp0 added).

Zapletlo se je pri nastavitvi ifconfig:
# ifconfig ippp0 193.189.191.207 pointopoint
193.189.191.208 metric 1

Ven mi je vrglo nekaj takega "...METRIC NOT SUPPORTED".
Vendar ce sem zagnal # ifconfig, je bil ippp0 prisoten.

Dodal sem se routo (# route add default ippp0) ter
pognal ippp deamona (# ipppd ippp0).

Ko sem se nato poskušal povezati na net (#isdnctrl
dial ippp0), mi je lepo vrglo "Dialing of ippp0
triggered". Vendar se povezava v resnici ni
vzpostavila, kajti če sem jo poskušal prekiniti:

# isdnctrl hangup ippp0
ippp0: not connected

V datoteko pap-secrets sem vpisal username in
password, v isdn.conf pa tudi mojo stevilko ter
stevilko providerja (SiOL - 088032320).

Razen "METRIC NOT SUPPORTED" pri ukazu ifconfig ne
dobim nobenega sporočila o napaki. Hisax gonilnik je
naložen, ippp0 dodan. Kje torej še grešim?

Hvala za odgovore, Igor

http://www.email.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist