[ LUGOS ] Namestitev na notebook

Andrej Andolsek andrej.andolsek na email.si
Čet Jul 27 00:53:28 CEST 2000

Polz of the SBT wrote:

> Ali lazes, ali pa se motis.

> Verjamem pa, da bi .mp3 z bitrate-om 22kHz znal delovati tudi na
> 386. Samo nisem preprican, da je to sploh
> "legalen" bitrate.

Zdej pa jaz neki ne stekam, kaj ma veze bitrate (kbps) MP3 komada z down sampl-eom
(z "znizevanjem vzorcenje").
Ok ni vazen, ampak res pa je, da ce (pri dekodiranju MP3 stream-a) zmasnjas
vzorcenje iz 44kHz na 22kHz, da s tem dejansko zmanjsas zahtevnost procesiranja,
ampak se s tem tudi zmanjsa kvaliteta zvoka; se strinjas?

Zdej ne vem ker MP3 player sem jaz poganjal na tisti 386-tki, bil je brezpogojno
DOSovski (je bil mpg123 napisan tudi za DOS?). Vem to, da je bil zvok
poslusabilen, kar pa recimo 11kHz vzorcenje z enim samim kanalom GOTOVO ni! :-)

Lp
    Andro

Dodatne informacije o seznamu Starilist