[ LUGOS ] Namestitev na notebook

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Jul 24 23:32:49 CEST 2000

> Ej si ti cisto ziher?
> Jaz sem MP3je prvic sprobal na 386/40, 4Mb RAM, Creative SB16 in sicer v DOSu
> pa je blo stereo (zdej ce je pa predvajalnik kej downsample-jal se pa ne
> spomnim, ampak manj kot 22kHz ni mogl k pol ni vec "poslusabilno", hocem rec,
> bi opazil).
Ali lazes, ali pa se motis.
Ko so .mp3-ji prisli ven, je bil dalec najbolj optimiziran .mp3
predvajalnik (in je se sedaj) mpg123. Tudi pri tem je bilo
treba na 486/66 z dobro plato zdruziti oba kanala v mono in
vcasih downsamplati .mp3, da je zadeva delala.

Verjamem pa, da bi .mp3 z bitrate-om 22kHz znal delovati tudi na
386. Samo nisem preprican, da je to sploh
"legalen" bitrate.

Se pravi, konzolski .mp3-player je mpg123.
> Lp
>     Andro

E-Mail: Polz of the SBT <polz na writeme.com>
Date: 24-Jul-2000
Time: 23:30:22

This message was sent by XFMail