[ LUGOS ] Plexwriter 12/10/32A

Rok Bajec rok223 na email.si
Ned Jul 30 00:58:32 CEST 2000

rekorder je IDE, ce je pa podprt pa sprasujem zato, ker je cist nov na
trziscu. drugac pa ... ni mi ga uspelo spravit gor prek scsi emulacije ...
delal sem po cd-writing howtoju pa se mi je zataknilo ... se zmerej ga ne
vidim kot scsi enoto pri cdrecord -scanbus

lp

ROk

Dodatne informacije o seznamu Starilist