[ LUGOS ] Plexwriter 12/10/32A

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Jul 29 23:48:39 CEST 2000

Yo!

On Sat, 29 Jul 2000, Rok Bajec wrote:

> imam Plextorjevega Plexwriterja 12/10/32A, pa me zanima ce se da s
> cdrecord-om normalno snemat z njim in kako ga nastavit da bo vse skup
> normalno delalo ... nekej sm se igral pa ga skusal preko
> scsi_hostadaptor-ja posavt kot scsi pa mi ni uspelo. rad pa bi en image
> file zapisal na cd-rw. kaksna ideja? aja .. imam RedHat 6.2 in kernel
> 2.2.14-5.0.

Pa saj ti v navodilih (README, man...) tocno pise katiri CD writerji so
podprti in katiri ne...

Preko scsi_hostadaptor-ja postavt kot scsi? Kaj si skusal s tem povedat
mi ni cisto jasno? Btw je to SCSI ali ATAPI zadeva? Ce je SCSI, potem ne
vem v cem je problem, ce je pa ATAPI, se pa to prek SCSI emulacije naredi.
Za snemat rabis SCSI generic device! Lahko v jedru lahko kot modul...

Ce to vse ze ves pa ti se vedno ne dela, me kontaktiraj osebno...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist