[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Iztok Umek iztok na si-con.com
Sre Jul 12 14:14:34 CEST 2000

> pravzaprav sem hotel "obdelati" način reševanja  za večino
> "pokvarjenih" računalnikov s Polkni, ne pa urnih postavk/davkov ipd.
>
> In tudi okrcati prodajalce strojne opreme v .SI.

Na srecno nimam vec problemov s prodajalci strojne opreme v .SI Ceprav moram
priznati, da sem imel dobre izkusnje z nekaterimi (predvsem racunalniki z imeni
- HP, IBM ...).

Moja "urna" predpostavka za stranke je $150-200 (sistemska administracija). No,
to dobi firma, jaz pa sem, kot ze receno placan "letno".

LP,
   Iztok

This mail sent through IMP: www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist